Bani cu blog

sâmbătă, 13 februarie 2010

Proteste studentesti

Imi plac protestele studentilor.Studentii sunt plini de energie,protesteaza si nu cedeaza pana nu castiga.Eu sunt genul care admira protestele, cu un scop bun totusi, dar stau in umbra ,imi lipseste curajul.As vrea ca in curand sa schimb asta.As vrea sa protestez si eu ,sa particip la manifestatiile studentesti.
Apreciez foarte mult studentii germani,care protesteaza impotriva sistemului de la Bologna plus alte nemulturile legate de sistemul de invatamant.Si profesorii ii incurajeaza,s-a intamplat sa am un curs in ziua unui protest din decembrie anul trecut si profesorul sa nu tina cursul si sa-si ia grupa de studenti la manifestatie.Totul a inceput de la studentii austrieci care protesteaza din 2007 .

Noi ce am facut? Probabil ne-am bucurat ca terminam facultatea mai repede.Desi o foarte mare parte din studenti muncesc din anul I,se impart intre cursurile de la facultate si munca,cine mai reuseste sa ajunga la facultate,in cele din urma ajungand sa se dedice mai mult servicului.Suntem diferiti,asta e clar.
Cum este studentul din tarile de vest? Majoritatea isi doresc sa studieze un timp mai indelungat,au si ei problema taxei scolare,dar in unele landuri s-a scos, si acolo facultatea s-a confruntat cu un numar mare de studenti inscrisi de nu mai reuseau sa ofere sali de predat si cursurile se tineau prin cinematografe sau biserici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu