Bani cu blog

sâmbătă, 13 februarie 2010

petrecere greceasca

Da da numai pe la petreceri ma gasiti.De obicei unde sta bautura!Acolo sunt si eu!
Ce e cu petrecerea asta greceasca?S-a petrecut cam acum o saptamana si ne-au servit cu Ouzo(logic) si whisky de ni s-a rupt firul.Logic ca majoritatea erau greci,muzica greceasca,dansurile specifice,ne-am invartit si noi pe sistemul ca tre' sa dansam sa nu ne ia somnul!Pentru noi muzica greceasca era o hora si o topaiala continua .Oricum nu eram numai noi,romanii si grecii,mai erau si spaniolii,polonezii s.a.m.d,numai ca noi avem talentul asta minunant,extraordinar, deosebit de a da in spectacol cand avem putin(sau mult) alcool la bord(sau poate doar eu ??)Se terminase berea.Am reusit sa gasim vodca ,care avea eticheta de Romania,asa ca ne-am imprietenit si mai mult cu ea,spre incantarea noastra ca vorbeam aceeasi limba.

Si a doua zi e mereu marea dilema!Iti amintesti numai scurtmetraje.Si vezi pozele.OOh,cand am avut artificii?Asta eram eu pe masa?Si ei au fost la petrecere?Si a fost si tort!Groaznic!Si iti mai povestesc si prietenii ca ai vorbit 5 minute ,dar nu te-a inteles nimeni pentru ca nu-si dadeau seama in ce limba vorbesti.


Toti zic ca studentii Erasmus ar avea nevoie de o clinica de dezalcolizare!!!Eu imi mentin parerea ca nu e chiar asa grav...deocamdata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu