Bani cu blog

marți, 9 februarie 2010

Critici

Ce ma deranjeza?Cel mai mult si cel mai mult!!!!!Oamenii care critica .Pe cine critica ei si de ce?Parerea mea este ca ei simt nevoia sa se afirme prin intermediul unor critici,sa-si afirme personalitatea.Dar este total absurrd si de fiecare data am zis ca eu nu am dreptul sa critic o persoana pentru ceea ce face ,zice sau gandeste.Pentru ca nu o cunosc indeajuns de bine sa-i judec stilul de viata si actiunile ,pentru ca nu stiu pe ce sunt intemeiate . Fiecare actiune este mai mult sau mai putin consecinta unei alte actiuni ,care la un anumit timp nu a putut fi finalizata sau a fost ,dar cu un final esuat.Asa ca de ce sa-mi critic un prieten pentru faptul ca eu nu-l consider copilaros,visator sau prea obositor pentru mine.Nu,pur si simplu asa este el,toate au o baza,eu tot ce pot face si fac mereu cu drag este sa incurajez.Pentru mine este foarte important sa am un prieten,care sa ma incurajeze atunci cand ma nevoie.Si cred ca cineva care te cunoaste cat de cat bine stie cum sa te incurajeze.Pentru ca daca nu este o persoana destul de hotarata ,sau cel putin nu ai un prieten decis ,sigur pe el, care atunci cand iti da un sfat chiar crede in el si nu o face doar de dragul prieteniei.Daca nu ai un astfel de prieten,si nu esti o persoana decisa,risti sa nu fii capabil sa iti duci pana la capat dorintele .Apoi urmeaza regretul care te va urmari o perioada destul de lunga cu situatiile gen ce s-ar fi intamplat daca ...Aveti curajul sa faceti ceea ce simtiti,fara sa suciti situatia pe o parte si pe alta timp pe cateva zile,ca in cele din urma sa nu mai ramana niciun entuziams !!!Sentimentele ne ghideaza!

2 comentarii:

  1. Uite,vezi,tot mai aflu lucruri noi despre tine .am ramas cu impresia ca post-ul asta e scris de o cristiana mai matura.desi stiam ca esti o persoana spontana si care nu sta prea mult pe ganduri atunci cand isi propune sa faca ceva,ce ai scris zice mai mult de atat.
    ori sunt eu prea copilaroasa,ori devii tu o tanti filosoafa :P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu,draga este vorba de cele 10 personalitati ale mele:si te-am pacalit!o cristiana matura,una spontana,una nimfomana,una cleptomana,una copilaroasa etc.

    RăspundețiȘtergere