Bani cu blog

luni, 5 iulie 2010

Excursie cu nebuni spre mare

Si am ajuns din nou pentru cateva zile la Vama Veche...am zis sa plec undeva inainte ca sa ma angajeze.In speranta ca tot va suna telefonul ,cum vad un numar strain imediat ma agit si cred ca gata acum or fi cei de Hp sau Oracle...iar cand sun inapoi nici macar nu-mi raspund.Ce inteleg eu este ca nu sunt chiar atat de norocoasa cand e vorba de job-uri.
Am plecat cu trenul din Gara de Nord.Sfat: Numai acolo sa nu ajungeti!!!In mijlocul noptii,asteptand trenul cu boschetarii care se bat pe o gura de bautura ieftina sau se pisa direct de pe banca sau iti cer cate o tigara din 2 in 2 minute,desi le-ai zis ca nu ai,sau vin si-ti cer bani inventand tot felul de povesti cu scuterul furat,ca ei sunt din Timisoara si strang bani sa ajunga acasa.Ce cauta scuterul aici? Au venit cu scuterul din Timisoara? Dupa 2 ore de aventura cu lumea specifica a Garii de Nord ,vine si politia si-i alunga pe toti,ca ala e un drogat(ala cu scuterul)sau mai rad de boschetarii ametiti care nu merg drept facand mistouri ca peronul e stramb. Mda..Romania,deja sincer imi dau seama ca nu mai are rost sa critic atat timp cat nu fac nimic.Asa ca doar povestesc.Logic ca trenul intarzie .Dar in cele din urma pe la 3 dimineata pleaca in sfarsit,desi trebuia sa pelce la 01:45.Pe tren ne imprietenim cu un alt grup,asa trece timpul mai repede.Radem de un grup de copii care mergeau in tabara la Constanta. La final s-au panicat si au zis ca nu mai coboara din tren ca nu reuseau sa deschida usile.
La intorcere show-ul mai mare,trenul se opreste la Lehliu in gara ca se furasera cablurile de la sine si am avut intarziere de o ora.Faza cea mai tare a fost urmatoarea undeva intr-o gara mica vecinii nostri de compartimnet au gasit niste canepa.In marea lor disperarea de a se droga ,au strans mai multa canepa,care mai de care ca e marijuana sau nu ca are 7 sau 5 foi ca parca si miroase...Si copiii s-au apucat sa usuce mugurii de canepa :)))si sa-si faca o tigara.Mai in gluma mai in serios,se prosteau..efectul a fost ca i-a taiat câcarea si apoi a trebuit sa impart hartia igienica.Spre amuzamentul meu ,unii din ei chiar se credeau ametiti si drogati(wtf?).Toate ca toate am ras ,am ras cu lacrimi ,nu-mi venea sa crede ca asa ceva e posibil,lumea ori se preface ori e chiar atat de disperata.
Cu intarziere am reusit sa ajungem la ora 12 in Bucuresti ,desi era planificata ora 22.Sincer ,bine ca am ajuns .
Morala:---spune-ti voi
THE END

2 comentarii:

  1. daaa 47 eeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  2. hôi miệng khi mang bầuTrong rau mùi tây có các thành phần có khả năng giúp miệng bạn trở nên thơm tho hơn.
    hôi miệng khi mọc răng khônVới cách chữa trị đơn giản từ bài thuốc nam dân gian, bạn sẽ nhanh chóng xóa tan nỗi lo tự ti, mất tự tin khi giao tiếp
    hôi miệng và cách khắc phụcBạn hãy cho lá rau mùi tây vào trong giấm ăn sau đó nhai rau trong 2 hoặc 3 phút cho rau được nghiền nát ra, thấm vào các chân răng.
    trẻ 6 tháng hôi miệngHoặc có thể ép rau dùng nước để ngậm vào các buồi sáng trước khi đánh răng.
    hôi miệng không chữa đượcHương nhu hay còn có tên gọi khác là rau é, thạch giải, thanh hương chủng, mật phong thảo, cần nhu,
    hôi miệng nên làm gìKhi acid dạ dày trào ngược lên, một phản xạ tự nhiên là cơ thể sẽ tiết ra nước bọt để trung hòa lượng acid này.
    chữa hôi miệng bằng bột quếTrào ngược dạ dày thực quản là một trong những bệnh lý có liên qua đến hệ tiêu hóa của con người và bệnh này thường được gặp phải ở những người trưởng thành.
    chữa hôi miệng bằng thuốc đông yGần đây, một trang báo uy tín cũng đã đưa tin Tổng thống Obama đang mắc bệnh trào ngược dạ dày.
    bệnh hôi miệng người lớnBạn đang gặp phải vấn đề rất khó chịu, nó không chỉ khiến bạn khó chịu mà còn khiến những người xung quanh e ngại tiếp xúc, vấn đề đó chính là “hôi miệng”.
    bệnh hôi miệng ở chóCác thức ăn nhiều đạm, mỡ, gia vị nặng mùi được tiêu hóa ban đầu ở miệng tạo mùi hôi vì sinh ra nhiều sulfur có mùi thối.
    rau quả chữa hôi miệngChứng đầy hơi hay nhiều hơi do hiện tượng tích tụ hơi trong dạ dày, xảy ra khi lượng hơi trong dạ dày và ruột nhiều.

    RăspundețiȘtergere